آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)

نظر از: یک دوست [بازدید کننده]

یک دوست
5 stars

بله شما از این نظر تقریبا شبیه منی .
من در سال های غربتم کسی نبود که دستی بر سرم بکشد و مرا از درد غربتم نجاتم دهد . اما این او بود که به من می گفت مهم نیست در چه جایی هستی مهم این است که این حقیقت ساده را درک کنی . ( متن ترجمه اهنگ مرکز سامی یوسف )
من از شش سالگی اهنگ های او را گوش می دادم و تمام سال هایی که تا الان با او هستم همیشه در درد هایی که کشیده ام شریکم بوده و دلداریم میداده .
اما با ای حال من الان در سن 16سالگی احساس تنهایی شدیدی می کنم
با این که پسرم اما احساساتم با تمام پسرای دنیا فرق داره و به دنبال این هستم که انسان خوب و مهربونی باشم و دنیا رو به یه جای بهتر تبدیل کنم .
برای شما هم ارزوی موفقیت می کنم . ارزو می کنم قلب شما همیشه پر از عشق و محبت باشه

1398/10/26 @ 17:47


فرم در حال بارگذاری ...

 
"هوالمحبوب"
فقط یک قلم می تواند تمام تراوشات ذهن آدمی را به نمایش بگذارد . . . من جوهر قلمم را خرج اینجا می کنم باشد که رستگار شوم :) ***************************************** آمدم برای نام و نان بنویسم . . . دیدم قلم پاکتر و با ارزش تر از آن است که به نان و نام فروخته شود . ”از نان به قلم رسیدم ، شدم از نون تا قلم" ***************************************** " کپی برداری بدون اجازه نویسنده و ذکر منبع جایز نیست !" **************************************** ((توضیحات: به غیر از دست خط، همه ی نوشته های این وبلاگ متعلق به نویسنده وبلاگ می باشد. در صورت ثبت متنی نام نویسنده حتما قید خواهد شد.)) *********************************** ارتباط با من: aznoon.ta.ghalam@gmail.com
دربِ دیگرِ وبلاگ
شمارنده