نظر از: یه آدم [بازدید کننده]

یه آدم

خیلی وقته منتظر نوشته جدیدتم.
عادت کردم به خوندنشون.
گاهی اوقات فکر میکنم فقط خودمم که میام اینجا و میخونمشون. بنویس لطفا.
ممنونم.

1401/05/21 @ 17:33

پاسخ از: . . . ماریا . . . [عضو] 

اینترنت به مشکل خورده و سایت های داخلی رو به ندرت باز می کنه

1401/05/30 @ 16:49

نظر از: یه آدم [بازدید کننده]

یه آدم

هنوزم پشیمونی از رفتن؟

1401/05/07 @ 23:24

پاسخ از: . . . ماریا . . . [عضو] 

جایی نرفتم که پشیمون باشم

1401/05/08 @ 07:58

نظر از: یه آدم [بازدید کننده]

یه آدم

رفتن سخت است و گاهی ماندن سخت تر. مشکل اینجاست که تا نروی بزرگ نمیشوی،گاهی باید چشمت را ببندی و خودت را پرتاب کنی میان آب،میان مشکلات، میان زندگی،بگذاری زندگی از کنارت بگذرد و تنت را مثل فولاد و آتش آبدیده کند.
کاریش هم نمیشود کرد،میان ماندن و رفتن درنگ بی فایده است.باید رفت.گاهی می‌دانی رفتن خوب نیست اما دلت رضا به ماندن نمیدهد.رفتن حتی اگر خوشحالت هم بکند گاهی اشکت را در میاورد.مثل آخرین روز خدمت.که واقعا نمیدانی خوشحال باشی یا ناراحت،جدایی از دوستان را تحمل کنی یا آزادی را تجربه کنی!
زندگی است دیگر، همیشه که همه رنگ‌هایش جور نیست، همه سازهایش کوک نیست، باید یاد گرفت با هر سازش رقصید، حتی با ساز ناکوکش!
 به من باشد میگویم دو چیز از همه سخت است، اولی انتظار و دومی رفتن!گاهی هم باید مثل ببر معروف در فیلم LIFE OF PI بروی و پشت سرت را هم نگاه نکنی، یا خودت بزرگ میشوی یا دیگران!گاهی هم نمیشود و مجبوری برگردی و پشت سرت را نگاه کنی…کشنده‌ترین کار ممکن،تصویری که تا ابد در ذهنت خواهد ماند! یا مثل بندبازی که بجای جلو، پایین را نگاه کند،ترسناکترین کار ممکن!
چون فقط رفتن است که آدمیزاد را بزرگ میکند

1401/05/07 @ 05:05

پاسخ از: . . . ماریا . . . [عضو] 

رفتن یکی از موارد بزرگ شدنه

1401/05/07 @ 23:04


فرم در حال بارگذاری ...

 
"هوالمحبوب"
فقط یک قلم می تواند تمام تراوشات ذهن آدمی را به نمایش بگذارد . . . من جوهر قلمم را خرج اینجا می کنم باشد که رستگار شوم :) ***************************************** آمدم برای نام و نان بنویسم . . . دیدم قلم پاکتر و با ارزش تر از آن است که به نان و نام فروخته شود . ”از نان به قلم رسیدم ، شدم از نون تا قلم" ***************************************** " کپی برداری بدون اجازه نویسنده و ذکر منبع جایز نیست !" **************************************** ((توضیحات: به غیر از دست خط، همه ی نوشته های این وبلاگ متعلق به نویسنده وبلاگ می باشد. در صورت ثبت متنی نام نویسنده حتما قید خواهد شد.)) *********************************** ارتباط با من: aznoon.ta.ghalam@gmail.com
دربِ دیگرِ وبلاگ
شمارنده