نظر از: ارغوان [بازدید کننده]

ارغوان

خنده م گرفت چون من دقیقا همینطوری بودم. بوووودم! دیگه نیستم خدا روشکر. حالا خودم برای دخترم جورابهای گل گلی و خط خطی و همه رنگه می خرم:)) اما هنوز برای خودم از این قدمها بر نداشتم.
می دونی انسانها رو با همه تفاوتها و سلیقه هاشون باید قبول کنیم. عجیبه اما خدا هم در خلقتش یه چیزهایی افریده که عحیب غریب می رن رو اعصاب ادم. اما خدا افریده دیگه. و اینکه می ره رو اعصاب برای اینکه ما مشکل داریم. فکر می کنیم ما درستتریم و سلیقه ما بهتره و …. و از این تعریفها برای خودمون درست کردیم.
من نتیجه می گیرم که خدا با همه این تنوع در خلقت، ما انسانها رو هم با انواع سلیقه ها آفریده که خیییییلی فرق داریم باهم.
کم کم دیدت تغییر می کنه. سبحان الله برای اینهمه تنوع و سبحان الله برای این تغییر احوالات!

_______

پاسخ قلم :

بحث سلیقه نیست ارغوان جان ، به نظر من گل گلی و راه راه مثل پوشیدن پیژامه تو جای رسمیه !

وگرنه من خودم یه گل گلی دارم که هروقت تو خونه سردم شد میپوشم

1395/11/24 @ 19:22

نظر از: لبخند لبخندی [عضو]

لبخند لبخندی

از مدلش بد میاد نه از خودشون که :)

_____

پاسخ قلم :

خب خود اون آدم این ناهمخونی را نمیفهمه !!!! اونم مقصره

1395/11/23 @ 23:19


فرم در حال بارگذاری ...

 
"هوالمحبوب"
فقط یک قلم می تواند تمام تراوشات ذهن آدمی را به نمایش بگذارد . . . من جوهر قلمم را خرج اینجا می کنم باشد که رستگار شوم :) ***************************************** آمدم برای نام و نان بنویسم . . . دیدم قلم پاکتر و با ارزش تر از آن است که به نان و نام فروخته شود . ”از نان به قلم رسیدم ، شدم از نون تا قلم" ***************************************** " کپی برداری بدون اجازه نویسنده و ذکر منبع جایز نیست !" **************************************** ((توضیحات: به غیر از دست خط، همه ی نوشته های این وبلاگ متعلق به نویسنده وبلاگ می باشد. در صورت ثبت متنی نام نویسنده حتما قید خواهد شد.)) *********************************** ارتباط با من: aznoon.ta.ghalam@gmail.com
دربِ دیگرِ وبلاگ
شمارنده