آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)

نظر از: لبخند لبخندی [عضو]

لبخند لبخندی

یکی از استاد هامون گفت جزوه دربیاریم اصلاً تابحال از روی اون یک صفحه هم تدریس نکرده

_____

پاسخ قلم :

زدنِ سر این استادها با گیوتین حلاله :)))

1395/09/22 @ 18:54

نظر از: تســـنیم [عضو] 

تســـنیم
5 stars

سلام دوست جون
این که چیزی نیست … استاد از اول ترم برنامه ریزی می کنه میگه خانما چون بحث … سخته ما اول قسمت آخر کتاب را سریع تدریس می کنیم که وقت داشته باشیم رو قسمت … مانور بدیم بعد نزدیک دوهفته آخر ترم از مرکز!!! بخشنامه میاد قسمت آخر کتاب حذف شده و ماییم و کلی مطلب درس داده نشده … از همه مهتر متن عربی و نیاز به توضیح…. هیچی دیگه مردیم تا تموم شد!
جالب اینجاست که بعدها فهمیدیم معاون آموزش مرکز عوض شده و ایشون صلاح دونستند این اتفاق بیفته … حالا تقصیر کیه ؟ استاد عزیزی که می خواسته مطالب مهم واسه ما جا بیفته!!!!؟ یا معاون آموزشی که می خواسته حجم کتاب را کم کنه!!!؟
بعد از گذشت حدود یکسال هنوز اندر صلاحدیدشان مانده ایم… الله اعلم.

_____

پاسخ قلم :

کی ميخوان درست پیش برن الله اعلم.
خدایمان رحم کند

1395/09/22 @ 08:50


فرم در حال بارگذاری ...

 
"هوالمحبوب"
فقط یک قلم می تواند تمام تراوشات ذهن آدمی را به نمایش بگذارد . . . من جوهر قلمم را خرج اینجا می کنم باشد که رستگار شوم :) ***************************************** آمدم برای نام و نان بنویسم . . . دیدم قلم پاکتر و با ارزش تر از آن است که به نان و نام فروخته شود . ”از نان به قلم رسیدم ، شدم از نون تا قلم" ***************************************** " کپی برداری بدون اجازه نویسنده و ذکر منبع جایز نیست !" **************************************** ((توضیحات: به غیر از دست خط، همه ی نوشته های این وبلاگ متعلق به نویسنده وبلاگ می باشد. در صورت ثبت متنی نام نویسنده حتما قید خواهد شد.)) *********************************** ارتباط با من: aznoon.ta.ghalam@gmail.com
دربِ دیگرِ وبلاگ
شمارنده