نظر از: سجاد [بازدید کننده]

سجاد

برای من که هیچکدامشان فرقی ندارد اگر در یک خانه زن ناقص العقلی هست حتماً در همان اطراف مرد نقص العقلی هم پیدا می‌شود. بهر حال شما هرطور که به زنها نگاه کنید آنها جزئی از حقیقت را تشکیل می دهند مثلا اینکه بسیار به احساسات تکیه دارند یا استدلالات آنها احساساتِ آنهاست و یا نمی توانند عمیقاً مسائلی بزرگ را بهم ربط دهند و نتیجه گیری کنند به نظر من اینها کاملاً در مردها هم دیده میشود چون خودم مرد هستم و با آنها همیشه مراوده دارم. من به مرزبندی ها عقیده دارم اینکه مرد تعریفی دارد و زن تعریفی ولی اینکه یکی پایین تر است یکی بالاتر نه، چون در اینصورت حقیقت متکثر میشود یعنی راه مستقیم در جهان یکی نیست بلکه راه های مستقیم وجود دارند که این نتیجه گیری ها که ناخواسته از همان افکار غلط گرفته میشوند حقیقتاً عقلانی نیستند. اگر زنها در قید خودنمایی و احساسات و ظواهر هستند مردها هم قریب به اتفاق در بند شکم و شهوت و حذف همدیگر در صحنه جنگ زندگی هستند، بسیار بسیار به ندرت پیدا میشود خانمی و آقایی که شریف و انسان و فهمیم و مومن (به همان معنی که قبلاً گفتم) و عاقل باشند.

_____________

پاسخ قلم :

خیلی دوست دارم پاسخ نظرتان را کاملا دقیق و اونطور که به ذهنم امد بدهم ولی حقیقتا اصلا حال ندارم .در همین قدر بگویم که تمام حرفهایتان را قبول دارم .

1395/12/20 @ 14:55

نظر از: لبخند لبخندی [عضو]

لبخند لبخندی

ماریا نگو اینطوری شاید بخاطر نبودن پدرشون میگن
خاک تو سر 95

_____

پاسخ قلم :

نه عزیزم، معمولا وقتی یکی فوت میکنه میگن عید نداره مثلا آجیل و شیرینی و دید و بازدید تعطیل :)

1395/12/19 @ 22:05

نظر از: :) [بازدید کننده]

:)

..شاید بخاطر این گفتن که پدرشون نزدشون نیست هان؟

____

پاسخ قلم :

نه عزیزم این اصطلاح کاملا مشخصه چیه

1395/12/19 @ 21:57


فرم در حال بارگذاری ...

 
"هوالمحبوب"
فقط یک قلم می تواند تمام تراوشات ذهن آدمی را به نمایش بگذارد . . . من جوهر قلمم را خرج اینجا می کنم باشد که رستگار شوم :) ***************************************** آمدم برای نام و نان بنویسم . . . دیدم قلم پاکتر و با ارزش تر از آن است که به نان و نام فروخته شود . ”از نان به قلم رسیدم ، شدم از نون تا قلم" ***************************************** " کپی برداری بدون اجازه نویسنده و ذکر منبع جایز نیست !" **************************************** ((توضیحات: به غیر از دست خط، همه ی نوشته های این وبلاگ متعلق به نویسنده وبلاگ می باشد. در صورت ثبت متنی نام نویسنده حتما قید خواهد شد.)) *********************************** ارتباط با من: aznoon.ta.ghalam@gmail.com
دربِ دیگرِ وبلاگ
شمارنده